برای انتخاب رنگ در طراحی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

⦁    اجتماع هدف:
قبل از اینکه بخواهید رنگ مناسب خود را انتخاب کنید، باید بدانید می‌خواهید با چه کسی صحبت کنید و مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
⦁    شخصیت برند:
علاوه بر این که شما باید بدانید که جمعیت هدف شما چه کسانی هستند، لازم است بدانید که شخصیت کار شما چیست؟ مدرن یا کلاسیک؟ مذهبی یا لیبرال؟ حوزه ی فعالیت های شما مربوط به آقایان است یا خانم‌ها؟ با شناخت شخصیت کلی کار خود می‌توانید رنگ بهتری را انتخاب کنید.
⦁    تفاوت فرهنگی:
اگر چه هر رنگ به طور کلی حس خاصی را القا می‌کند، اما باید بدانید که در فرهنگ‌های گوناگون رنگ‌ها معانی گوناگونی دارند. در چین رنگ قرمز رنگ خوش شانسی است اما در آفریقای جنوبی برای عزاداری استفاده می‌شود.

پس معنی رنگ‌ها در فرهنگ‌های مختلف را دست کم نگیرید.

ادامه ی این موضوع را در پست های بعد با عنوان رنگ شناسی پیگیری نمایید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه مطالب جالب و مختلف از سرتاسر اینترنت دفتر ازدواج 372 سعادت آباد فروشگاه ساینا Robert تبليغات رايگان تکرو